+31 (0)628888206 kim@kimpact.nl

Mijn belangrijkste learning: altijd in het achterhoofd houden dat de doelgroep centraal staat.
In een omgeving waarbij business managers, sales managers en andere domein experts mij continu overladen met behoeftes en informatie hoor ik Kim dan vragen ‘Maar wie is je doelgroep en waar zijn ze online?’.

De kracht van Kim is dat ze jou niet alleen leert hoe je de huidige kanalen kan inzetten, maar ze verandert je ‘mindset’ voor altijd, zodat je du jour in staat bent om online effectief te zijn.

Kim geeft jou de tools mee om het effect te laten zien van jouw activiteiten. Hiermee is het makkelijk om jouw budget en team te verantwoorden en om aan management te laten zien dat je met de investering in social media  concrete resultaten kan boeken.

Al met al heeft deze masterclass voor een echte turnaround gezorgd bij BearingPoint. Het hele team werkt gerichter en de strategie van het team wordt volledig gedragen. Inmiddels zijn de eerste resultaten naar aanleiding van de opleiding al geboekt. Ik zou het deelnemen aan deze masterclass zonder twijfel aanraden!

Bearingpointcaribbean.com

 

Giselle Pereira

Sales & Online Media Specialist, BearingPoint Caribbean

Geen ‘la-la-la-geld aanpak’ maar echte verbinding met je doelgroep.
Alle schoolboekentheorie ten spijt…het communicatie vak is enorm veranderd, mede door de komst van het web en nieuwe technologie. Maar communicatie is uiteindelijk toch ook weer wat het altijd al was; een middel tot interactie en engagement. Met communicatie breng je de verbinding tot stand. Doordat Kim aan de basis heeft gestaan van de online ontwikkelingen, kan ze feilloos in kaart brengen hoe je in deze tijd en juist met gebruik van online mogelijkheden die verbinding met je verschillende doelgroepen tot stand kunt laten komen. En misschien nog wel veel belangrijker; hoe je met die verbinding ervoor kunt zorgen dat je ambassadeurs creëert.

De Masterclass van Kimpact heeft mij geholpen om inzicht te krijgen in wat mijn doelgroepen bezig houdt. Want buiten het feit dat online kanalen je mogelijkheden bieden om in verbinding te komen met je doelgroepen, laat Kim je zien dat online je vooral ook mogelijkheden biedt om te luisteren. Weten wat er speelt, waar je doelgroep over praat, wat hen bezig houdt en welke vraag nog onbeantwoord blijft. En heel simpel: daar zijn waar je doelgroep is. En daar had ik veel verkeerde veronderstellingen over…

Kim presenteert je tijdens de Masterclass alle belangrijke en meest actuele online facts & figures, reikt handige tools aan voor de monitoring en prikkelt je om goed na te denken over wat je nou precies wilt bereiken en hoe je daar komt met gebruik van social media. Stap voor stap zijn we door de customer journey gewandeld en hebben we gekeken naar de online mogelijkheden om doelen te bereiken. Niet met een kort door de bocht la-la-la-geld methode, maar met een duurzame aanpak. Strategisch én praktisch tegelijkertijd.

De Masterclass van Kimpact is een aanrader voor iedere communicatieprofessional!

 

Klaartje Hilhorst

Manager Marketing & Communications, TMO Fashion Business School

“Mijn mooiste learning:
Natuurlijk is dat het ‘Kimmen’; bij herhaling weer met je neus op de feiten worden gedrukt en terugbrengen naar de Customer Journey en je doelen. Het gaat niet om het leuke idee, maar om het proces hoe je tot de conversie wil komen. Daarna volgt vanzelf wel het leuke idee. De beste wijze om het onder de knie te krijgen is om na de Masterclass gewoon te beginnen en je aanpak en ervaring te delen met je Masterclass deelnemers. Ik heb een lastige start gehad vanwege de organisatie maar beetje bij beetje gaat het draaien. Ik hoop over 6 maanden met een eigen case te komen die volledig ‘Kimt’.”

 

Patrick Thissen

Marketing & Communication Advisor, ENNIA

“Stel: je bent al langer voor je werk actief met een company page op Facebook. Maar je boekt maar geen resultaten. Eigenlijk doe je maar wat.

Kim Swagemakers en haar Social Media Masterclass leert jou hoe je social media kanalen in zet om online én offline successen te behalen. Gedurende 3 dagen word je klaargestoomd om het maximale uit je social media kanalen te halen.

Centraal staat hierin de vraag: “Wat is je doelstelling?”. Het blijkt een mantra waar je regelmatig op terug zult vallen. Kim geeft op inspirerende wijze les, met sterke presentaties, de meest up-to-date voorbeelden en een concreet stappenplan. Dus geen “bla, bla, bla” verhalen, maar een praktische hands-on training op het gebied van de customer journey, welke tools te gebruiken en hoe je ambassadeurs en influencers in zet. Aan het eind van de rit volgt de ultieme test: als deelnemer wordt je uitgedaagd om tijdens de live case een actueel social vraagstuk van een organisatie oplossen. Hiervoor maak je gebruik van alle kennis die je de afgelopen dagen hebt opgedaan. Kortom: dit is dé social media masterclass voor iedere marketing of communicatie professional die social media voor organisaties naar een hoger plateau wilt tillen.”

BearingPointCaribbean.nl

 

Wendy York

B2B Content & Communitymanager, BearingPoint Caribbean

“Een absolute must voor elke (online) marketeer

Kim weet je met haar unieke en energieke persoonlijkheid mee te nemen door het social media ecosysteem: van het formuleren van scherpe en meetbare social kpi’s, tot doelgroep- en kanaal-analyses. Van contentstrategie tot het inrichten van je eigen social kanalen. En last but not least het meetbaar maken van al je inspanningen en de bewijsvoering naar je management. Na haar masterclass lag de aanzet voor een plan van aanpak voor Searchresult al klaar! Kortom, een vliegende start voor iedere business en direct van toegevoegde waarde.

 

Marieke de Maat

B2B Marketeer, Performancemarketingbureau Searchresult

“Een Masterclass waarin je heel veel leert,
maar die je ook meteen een heel andere kijk geeft op het gebied van Social Media. En Kim… wauw! Ik heb er geen woorden voor. Zo veel kennis en ervaring en dat allemaal willen delen. Ik ben blij dat ik mij voor de Masterclass heb ingeschreven.”

UWV.nl

 

Shamara Thielman

Communicatiemedewerker Klant & Service, UWV