door kim swagemakers | apr 26, 2019 | Geen categorie
Hoe zorg je dat je perfect audience jouw bericht ook echt leest? Het snelle antwoord is: context. Ik leg het je uit. Op die overvolle timelines is beeld je beste vriend. Want beeld trekt de aandacht. En dan vooral video. Maar je wilt niet alleen dat je perfecte...
door kim swagemakers | apr 5, 2019 | Geen categorie
★ CONTENT FEEDBACK #1★ 5 DO’s en 4 DON’TsHoeveel tijd besteed jij gemiddeld aan een social media post?En dan de trick question: Hoeveel tijd zou je eraan willen besteden om er een betere post van te maken?Happens all the time: interne moetjes die ‘nog even op...
door kim swagemakers | mrt 6, 2018 | Geen categorie
Hoe jij elke ‘Leuk Idee vs Succesvol Idee’ Battle voorkomt met een ijzersterk script én een grote glimlach Heeft binnen jouw organisatie iedereen ‘verstand van’ social media en bieden collega’s allerlei ideeën en content aan? Of heeft juist niemand...
door kim swagemakers | jan 18, 2018 | Geen categorie
En hoe jij wel meer tijd krijgt voor goede social media content Hoe vaak hoor of denk jij: ’Oja, en ook nog even wat op Facebook, LinkedIn of Instagram’? Het voelt niet goed als je het maakt en je publiceert het vervolgens met mixed feelings. Want jij weet echt wel...
door kim swagemakers | jun 17, 2017 | Geen categorie
Tien minuten geleden was ik nog aan het business-mingelen met z’n 70 freelancers vanuit alle uithoeken van de wereld. In twee uur tijd sprak ik zeker 20 verschillende mensen en kreeg ik dus 20x de vraag: “What do you do”. Ik vind dat na 20 enerverende jaren in online...